Aj - 3.A - 27.4.-1.5.2020
Review C, Alphabet rap
Odkaz ke stažení mp3 a pracovních listů:
https://www.uschovna.cz/zasilka/XQY4EU4WVK2FZ5H2-HPP/
PONDĚLÍ
Kopie – str. 24 – A, B, (C dobrovolně)
Pracovní sešit – str. 46 celá
ÚTERÝ
Pracovní sešit – str. 47 celá (Quiz time B dobrovolně)
Učebnice – str. 46 – Listening 65
- žáci musí pozorně poslouchat a najít obrázky odpovídající číslům, která uslyší
- do malých sešitů si pod sebe napíší čísla od 1 do 5, potom poslouchají a vedle čísla vždy napíší příslušné písmeno
- str. 46 – Read and choose
- žáci si do malých sešitů napíší čísla od 1 do 4
- každý žák si potichu přečte texty a nejde odpovídající obrázek
(Učebnice – str. 47 – dobrovolně)
- prohlídněte si klíč nahoře a ujistěte se, že všichni symbolům rozumějí
- každý hráč si vybere jeden sloupec a pomocí figurek vyznačí svoji pozici
- cílem hry je projít dolů celým sloupcem a přitom správně splnit instrukce pro každý obrázek
- po správném provedení úkolu se hráč posune o jeden obrázek
- vítězí ten, kdo projde sloupcem nejrychleji
Přepis, překlad nahrávky:
One
Have you got a blue jacket?
No. I haven´t. I´m sorry. But I´ve got a brown jacket.
Two
Look! It´s a bug!
How many legs has it got?
One, two, three... It´s got six legs.
Three
Do you like yoghurt?
Yes, I do. Banana yoghurt is my favourite.
Four
One, two ... one, two, three, four ... Stamp your feet! One, two ... one, two, three, four ...
Five
Whose hat is this?
It´s my brother´s. He´s a clown in the circus.
STŘEDA
učebnice – str. 62 – Alphabet rap
- žáci poslouchají nahrávku a sledují text v učebnici
- projděte společně rap a vysvětlete význam neznámých slov
- Say the alphabet rap with me! Říkej/te rytmicky se mnou abecedu! Rapuj se mnou abecedu!
- Let´s rap again! Pojďme znovu rapovat!
- We´re near the end! Jsme téměř na konci!
- The alphabet rap is in your head! Rap abecedy je ve tvé hlavě!
- přehrajte nahrávku alespoň 2x, žáci se připojí s hláskováním písmen abecedy
- zkuste si karaoke verzi
učebnice - str. 62 – Listen and play
- naučte se otázku „How do you spell ...?“ (Jak hláskuješ/te ...?)
- přehrajte nahrávku
- zeptejte se dětí „How do you spell your name?“
- žáci se naučí vyhláskovat své jméno
aktivity navíc
1) vyberte si 5 slov z učebnice, která už znáte a zkuste si je vyhláskovat
2) zkuste hláskovat s videem čísla do 20 - https://www.youtube.com/watch?v=2GTiW7f3YBs
3) do sešitu:
- některá písmenka z anglické abecedy se ztratila. Zkuste je doplnit a abecedu si vyhláskujte.
A _ C D _ F _ H _ _ K L M N _ P _ R S T _ V _ X _ Z
- písmenka ztratila své kamarády, pomozte jim je najít. Napište písmena, která je v anglické abecedě obklopují (tzn. jsou těsně před ním a těsně za ním) a vyhláskujte je.
_ T _ _ B _ _ G _ _ X _ _ P _ _ I _ _ K _ _ R _
ŘEŠENÍ
kopie str. 24:
A)
- Ty máš dvě nohy.
- Ta příšera má pět rukou.
- Má ta příšera krátké vlasy?
- Má to velká chodidla? Ano, má.
B)
- I´ve got a green shirt.
- Petr has got Nick´s coat.
- Have you got Paul´s jumper?
- Whose skirt is this?
C)
- Mám rád zeleninu.
- Nemám rád ryby.
- I like pizza for lunch.
- What do you like?
Učebnice str. 46:
1d, 2c, 3a, 4e, 5b
1b, 2c, 3a, 4b
Pracovní sešit str. 46:
Body – head, leg, arm, hand, foot
Clothes – jeans, coat, shirt, hat, shoes
Food – chips, salad, chicken, apple, burger
- No, it hasn´t.
- Yes, it has.
- Yes, it has.
- No, it hasn´t.
- Yes, it has.
Pracovní sešit str. 47:
- Whose pizza is this? (Čí je to pizza?)
- You´ve got two legs. (Ty máš dvě nohy.)
- I don´t like bananas. (Nemám rád banány)
- Do you like chicken? (Máš rád kuře?)
- Have you got a red hat? (Máš červenou čepici?)
A
1 salad 6 shoes
2 leg 7 ice cream
3 skirt 8 head
4 chocolate 9 cereal
5 jacket 10 arm
B
1 různé odpovědi
2 různé odpovědi
3 různé odpovědi
4 No, it hasn´t.
5 It´s Kat´s T-shirt.
Přidat komentář