Týdenní plán – 16. 3. – 20. 3. 2020 |
|
Třída: 2. B |
|
Český jazyk |
Opakovat a procvičovat psaní i/í, y/ý po měkkých a tvrdých souhláskách. Učebnice - str. 57,58 PS – str. 45, 46, 47 Písanka- str. 17,18 Děti, ať píší do sešitu Čj1 nebo Čj2. Putování se sluníčkem do úkolu 8. Doplnit si nejprve správně slova do vět a pak celé věty přepsat do sešitu. (Pokud nestihnete, tak nevadí). Nezapomínejte prosím každý den alespoň 20 minut hlasitě číst. |
Matematika |
Procvičujte: - pamětné sčítání a odčítání do 100. - Písemné sčítání a odčítání pod sebou (s přechodem i bez přechodu přes desítku) - procvičovat řadu násobků a násobení 2!!!
V tomto týdnu je třeba naučit se dělení 2 (pouze jsme začali). Učebnice- str. 19, 20, 21,22 Matematický početník – str. 17,18,19 Je dobré pracovat s názorem. Např. položit na stůl pastelky, víčka. Rozděl 12 pastelek po 2. Kolik máš hromádek? Ať si děti jednotlivé úkoly udělají nejprve ústně a názorně si to ukazují na pastelkách nebo víčkách od pet lahví a teprve potom ať jednotlivé úkoly udělají v učebnici. |
Anglický jazyk – p. uč. Mrňová |
Zopakování slovíček 6. lekce – koupelna. Písnička z CD: „The bathtime,song.“ Kdyby někdo u sebe neměl CD, je zde na písničku odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=S9Tx2nu5WVA |
Anglický jazyk – p. uč. Vomelová |
Procvičit slovíčka 6. lekce a naučit se novou písničku: I wash my hands song – to vše pomocí vlastního CD nebo na WWW.oup.com/elt/happyhouse
|
Člověk a jeho svět |
Povolání a opakování č. 3 Učebnice – str. 48, 49 PS: dodělat str. 47, str. 48, 49 |
Důležité informace: Vážení rodiče, po dobu uzavření školy Vám budu touto cestou posílat informace k učivu. Každý den od 7:30 do 14:00 jsem na mailu i na telefonu. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, jsem Vám plně k dispozici. Během zítřka Vám pošlu také internetové odkazy, které mohou děti používat na procvičování a upevňování učiva. S přáním pevného zdraví Mgr. Andrea Prášková Důležité věci, co by žáci měli na konci tohoto týdne umět: ČJ - odříkat řadu tvrdých (hy,chy,ky,ry,…) a měkkých (ži,ši,či,ři,…) slabik - psaní správného i/í, y/ý po těchto slabikách M - Sčítání a odčítání pod sebou Měly by umět 4 typy příkladů. Sčítání bez přechodu desítky (např. 22+36 ). Sčítání s přechodem desítky (např. 49+25). Odčítání pod sebou bez přechodu desítky (např. 67-43 ), odčítání pod sebou s přechodem desítky (např.45-29). Některé děti počítají zpaměti a neumí princip sčítání a odčítání pod sebou. Prosím, dbejte na to, aby počítaly nahlas před vámi. - řada násobků 2, do 20 a zpět - příklady na násobení a dělení 2 ČaJS – Dětem stále dělá problém určování hodin. Uvidíte, zda zvládnou správně cvičení v PS str. 49/2. Pokud ne, je nutné procvičit.
|