49/1 nejdříve si vypočítej rámečky a výsledek si do nich zapiš, pak čísla najdi a vyznač na ose
49/2 přečti si slovní úlohu, slovo EVA a číslo 15 podtrhni červeně, slovo LUKÁŠ a číslo 4 podtrhni modře, do zeleného oválu dej
slovo DOHROMADY.
Ptáme se kolik je jich DOHROMADY - budeme přidávat nebo ubírat?
Červeně vyznač v kolečkách počet třešní Evy, modře počet třešní Lukáše. Vytvoř příklad a vypočítej ho. Napiš odpověď: NA
MÍSE JE DOHROMADY ________ TŘEŠNÍ.
49/3 opět prvně vypočítej rámečky a výsledek si do nich napiš, pak se pokus výsledky nakreslit na osu
49/4 počítej převrácené příklady
49/5 vyznač si znaménka + červeně a vypočítej
M PS str. 33/1 všechna znaménka + si vyznač červeně , nadepiš nad příklady do modrých rámečků výsledek a teprve pak výsled-
ky porovnej / větší, menší, rovná se /
33/2 přečti si úlohu, slovo BARČA a číslo 10 podtrhni modře, slovo LENKA a " o 8 korun více " podtrhni červeně
Vyznač na ose oběma děvčatům správné číslo - když má " o 8 korun více " budeš přidávat nebo ubírat ?
Vytvoř příklad, vypočítej ho, výsledek zapiš do odpovědi.
Dnes je " pálení čarodějnic ", takže možná odletím s ostatními čarodějnicemi někam na výlet, snad se mi podaří do pondělí vrátit!
Pěkný víkend pro všechny!!!!!!!!!!!!!!!!